Thursday 10 May 2012

Video mak dera anak

Assalamualaikum, pada 9 Mei 2012 kita dikejutkan dengan video mak mendera anak..jadi aku nak jadikan video ni sebagai koleksi aku supaya, aku dan siapa yang melihat tidak melakukan perkara yang sama..INGAT bertindak ikut akal fikiran jangan ikut emosi semata-mata...aku pun pelik kepada yang merakam ni membiarkan saja..kalau nak dijadikan bahan bukti pun jangan r lama2 sangat..sampai 4 minit..risau aku sebab budak kecil ni dah teresak-esak..aku masih ingat, masa video ni di upload kat youtube masa tu aku ada kat bentong sebab ada urusan, malam baru dapat tengok..walaupun video ni dah diblock dari youtube dalam pukul 1 tengah hari..alhamdulillah aku dapat melihat bagaimana seseorang tu dapat bertindak di luar pemikiran manusia biasa.. (naluri seorang perempuan) dah hilang..aku hanya nak jadikan suatu pedoman kenapa diri sendiri...(walaupun aku lambat update)...sekian



-mzkesturi-

No comments:

Post a Comment