Wednesday 16 May 2012

My Jogging XTVITY

Kali ni aku bagi sikit pandangan tentang jog, ni salah 1 hobi aku  (heheheh…poyo ckit) Jogging merupakan salah 1 daripada cabang sukan, mase kita jog die kasi kita nye body in process, tangan kaki, pernafasan, jantung., selalunya aku akan jog 5kali dalam seminggu..sebab dwngan cara ni dia bagi aku 1 kepuasan..coz cam aku lepas kelas 1 hari mesti tension, dengan mmber2, lecture, assignment yang melambak, kena berleter, banyak do…jadi aku dapat luahkan dengan cara berjogging, dengan cara mengeluarkan peluh, jog ni merupakan salah 1, sport budget, sebab die hanye perlu kuar dwet yang sikit:-

Bju= rm40 (kain jersey),
Suar = rm30, n
Kasot = rm50…bwu rm120(@ mgkin ag murah), klu men pingpong, badminton, tennis, squash, kne tmbah ag $$..hahaha…






-mzkesturi-

No comments:

Post a Comment